torstai 27. toukokuuta 2010

Rv 34 + säihkysääret

 

 


Olen siis vihdoinkin saanut pestyä vauvan vaatteet ja tänään jopa silitetty ja järjestetty lipaston laatikkoon. Hyvä minä! Pakko vähän kannustaa itseään, koska vieläkään sitä energistä keskiraskautta ei ole tullut... ei siis vieläkään! Eli ei sitä sitten tullut ollenkaan. Odotinkohan mä vähän liikoja ja kultaakohan aika niin hyvin muistot, ettei sitä sitten todellisuudessa ollut Aatuakaan odottaessa. Olin niin varma, että oli. Kyllä oli. Täyty olla, sain tehtyä vielä ja vaikka mitä työpäivän jälkeenkin...Uskomaton mäihä, ettei sitä nyt sitten tullukaan ja mä kun oon säästänyt niin paljon hommia sitä varten.

 

 


Ihanaa, että tuohon rv34 masu kuvaan mahtui kuitenkin yhdet säihkysääret ;)
Posted by Picasa

2 kommenttia:

Sari. kirjoitti...

Ihana ihana ihana massu ♥

Rouva V kirjoitti...

Ihana masu. Paljon jaksuja, pian se on la. <3