tiistai 27. toukokuuta 2008

Ihan vaan äitiä...

Sain etuhiukset :D Mulla kävi kotona eilen hoviparturi, olin niin kyllästynyt siihen samaan vanhaan malliin. Jos sitä vaikka nyt sais vähän tsempattua ja joskus panostettua edes vähän itseensäkin. Ens viikolla lisätään vielä vähän väriä ja lauantaina onkin sitten vuorossa perhepiirissä mun valmistujaisjuhlat. Ihanaa, kaveri tulee varmaan laittaan myös sillon mun hiukset.

Mitenkähän sitä oppis ennemmän keskittyyn itteensä ja ulkonäköönsä, ei ois haittaa tällä naamalla vaikka jotain sen eteen tekiskin :D Onneks kesällä on jonkin verran töitä, niin on pakko kunnostautua kun menee ihmisten ilmoille :D

Nyt olis aika pikku hiljaa alkaa valmistautumaan juhlia varten, ettei tartte sitten edellisenä päivänä hulluna touhuta. Kuitenkin ennen sitä, tällä viikolla, pyörähtää tällä mammalle taas vuosi lisää mittariin. Olen toivonut lahjaksi mieheltä jonkin laista hemmottelua, saa nähdä muistetaanko mun toive....

2 kommenttia:

Heini kirjoitti...

Hieno kampaus! minäkin hankin otsahiukset tässä jokunen viikko sitten ja onhan tässä ollut vähän totuttelua! :D mutta piristävää välillä muuttua. Itsellä on myös vähän semmonen laiskuus noiden hiusten laittamisten ja meikkien suhteen, ei vaan ehdi/jaksa/viitsi. Oishan se toki joskus ihan kiva... ;)

Sanna Riihimäki kirjoitti...

Kyllä tää kesä pistää vaan hemmottelemaan itseään. Mullakin on meinaan ens viikolla aika parturiin vaikken ole siinä tuolissa pian vuoteen käynytkään istumassa.
Ihanat hiukset! <3