keskiviikko 6. toukokuuta 2009

Haasteeseen vastaamassa :)

Ihanasta Naanan blogista sain haasteen, paljastaa :D 10 asiaa itsestäni :D



1. Olen polttanut tupakkaa pitkään, opiskeluaikoina elin kahvilla ja tupakalla.



2. Minulla on tatuointi. Haluisin ehkä jonkun toisen pienen lisää.



3. Minulla on ollut rastat.



4. Minulla saattaa olla puhelin useammankin päivän "hukassa", enkä kaipaa sitä.



5. Olen todella onnellinen siittä, että olen äiti ja vaimo. Kaikki tärkeä "saavutettava" on saavutettu.



6. Olen varmaan ikuinen täydellisyyden tavoittelija ja stressaaja.



7. Kirjoitin graduni muutamassa kuukaudessa "Aatun kanssa" , mikä sotii todella paljon edellisen kohdan täydellisyyden tavoittelua vastaan... toisaalta stressasin sitten senkin eestä, enkä juurikaan nukkunut tuona aikana.



8. Rakastan asua maalla.



9. Ystäväni ovat minulle todella tärkeitä.



10. En eläisi ilman kahvia ;)





Näkyy, että niin moni on tähän haasteeseen vastannut, että en haasta ketään. Piän lisään kuitenkin "uuden" haasteen :D

Ei kommentteja: